Sannas nya vinnarstil

Nu är det klart att Sanna ska bära en kort, svart klänning med glitter, stenar och spets i Eurovision. Sanna säger själv att det ska bli en överraskning och att klänningen inte kommer visas än på ett tag, utan vi får helt enkelt vänta till den 6 maj då Sanna är med i semifinalen av ESC. Jag själv tror detta kommer bli ett jättesnyggt nummer och jag är nästan helt stensäker på att klänningen är supersnygg på Sanna! 
Dessa två personer ligger bakom klänningen, Camilla Thulin och Thomas Nordin.
Sanna kommer alltså inte ha sin byxdress längre, den som hon hade i melodifestivalen utan kommer istället testa på en kortklänning. Kommer bli superbra det här, och jag håller tummarna för att jag har rätt! 
 
Källa: http://www.expressen.se/kvp/noje/sannas-nya-vinnarstil-in-med-den-lilla-svarta/

Kommentarer:
Postat av: Lina

det blir säkert super bra :)

Svar: Det får vi hoppas!:)
sannasfans.blogg.se

2014-04-18 @ 16:15:17
URL: http://nattstad.se/musikfreak

Kommentera nedanför!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara synligt för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0